Aparate conectate - Aparatul nu poate fi înregistrat

Ultima actualizare 13.05.2022 12:11

Problemă

  • Aparatul nu poate fi înregistrat

Produs

  • Aparate cu caracteristică de conectivitate

Soluţie

Verificați dacă conexiunea la rețea WiFi este actualizată și criptată


Efectuați următoarele instrucțiuni:

1. Găsiți conexiunea Wi-Fi în lista rețelelor disponibile pe un dispozitiv mobil la alegere.

  • Dacă vedeți o pictogramă cu lacăt lângă numele rețelei dvs. Wi-Fi, înseamnă că utilizați o formă de criptare. Dacă nu, treceți la pasul 2.
  • Verificați setările de configurare a rețelei Wi-Fi pentru tipul de criptare utilizat.
  • Alegeți WPA2, dacă este disponibil și treceți la pasul 3. Dacă WPA2 nu este disponibil, mergeți la pasul 2.

2. Verificați dacă routerul dvs. acceptă WPA2 ca formă de criptare. În acest caz, treceți la pasul 3.

Dacă nu, este posibil să fie nevoie să actualizați routerul.

3. Accesați setările de configurare a rețelei pentru a configura un nume de rețea WiFi și o parolă.

  • Este posibil să fiți nevoit să reporniți routerul pentru a finaliza procesul.
  • Selectați noua conexiune la rețea WiFi pe fiecare dispozitiv și introduceți parola.

Cauză

  • Conexiunea de rețea WiFi ar putea fi necriptată sau criptarea în sine ar putea fi depășită. O conexiune de rețea actualizată și criptată este o condiție necesară pentru a putea rula aplicația.
Solicită asistenţă service
Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul Electrolux și solicită o intervenţie service.