Maşina de spălat cu uscător afişează codul de eroare E30, C3 sau emite 3 semnale sonore

Ultima actualizare 10.12.2019 10:31

Problemă:

  • Maşina de spălat cu uscător afişează codul de eroare E30, C3 sau emite 3 semnale sonore. Această eroare este provocată de apa adunată în partea inferioară sau în interiorul maşinii.

Se aplică la:

  • Maşini de spălat cu uscător (integrate şi independente)

Rezolvare:

1. Verificaţi furtunul de alimentare cu apă

  • O eventuală fisură a furtunului poate provoca scurgerea apei în maşină, adiacent panoului posterior, aşadar verificaţi conexiunea dintre sursa de alimentare cu apă la robinet şi la maşină.
  • În acest caz, pentru ca maşina să poată fi repornită trebuie înclinată aşa cum se arată în ""Verificaţi dacă sunt rufe blocate în maşină"".

2. Verificaţi dacă sunt rufe blocate în maşină

  • Rufele prinse între garnitura şi sticla uşii pot provoca scurgeri pe la uşă şi permite apei să se scurgă pe partea frontală şi în tava de dedesubt. 
  • Decuplaţi aparatul de la sursele de apă şi electricitate, apoi puneţi un prosop în spatele maşinii de spălat, pe podea.
  • Înclinaţi aparatul puţin înapoi, astfel încât să rămână un spaţiu de 10-15 cm între podea şi placă frontală.
  • Menţineţi aparatul în poziţie timp de 30-40 de secunde pentru a permite scurgerea apei din tava inferioară pe prosop.
  • Coborâţi aparatul pe podea şi reconectaţi-l.
  • Verificaţi alimentarea şi scurgerea apei.
  • Verificaţi dacă filtrele din furtunul de alimentare şi din supapa de apă sunt curate (în poziţia în care furtunul de alimentare este înşurubat pe aparat şi la robinetul de apă).
  • Începeţi un ciclu de spălare şi vedeţi dacă problema s-a rezolvat

3. Verificaţi garnitura uşii

  • Este posibil ca eroarea să fie produsă de scurgeri pe la garnitura uşii.
  • Verificaţi prin deschiderea uşii şi examinarea garniturii.
  • Garnitura nu trebuie să fie deteriorată, fisurată sau să prezinte pori.
  • Dacă garnitura este defectă trebuie înlocuită de către un tehnician de service.
  • Nu folosiţi maşina până la repararea acesteia.
  • Opriţi alimentarea cu apă a maşinii.

4. Contactați un centru de service autorizat.

Dacă recomandările de mai sus nu rezolvă problema recomandăm să solicitaţi intervenţia unui tehnician de service.

Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateţi produsul din priză şi nu-l cuplaţi până când nu sunteţi sigur că este în regulă s-o faceţi.


Solicită asistenţă service
Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul Electrolux și solicită o intervenţie service.