Asistenţă pentru Livrare & retur
Aștepţi o livrare? Vrei să returnezi un produs? Găsește răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de livrarea comenzilor.
- Aţi primit produsul returnat, cum îmi pot recupera suma?
- Cât costă livrarea?
- Cât durează livrarea?
- Ce opţiuni de livrare oferiţi?
- Ce trebuie să fac în cazul în care produsul este livrat cu accesorii sau documentaţie lipsă?
- Comanda nu a fost încă livrată, deși termenul programat a expirat
- Cum pot modifica adresa de livrare după finalizarea comenzii?
- Cum returnez un produs?
- Cum va fi livrată comanda?
- Îmi pot ridica comanda personal?
- Livraţi în toată ţara?
- Livraţi și internaţional?
- Livraţi și în weekend?
- Pot programa livrarea?
- Unde pot găsi numărul de urmărire comandă pentru a monitoriza livrarea?
Asistenţă clienţi
Ai întrebări sau vrei să faci o reclamaţie? Personalul dedicat pentru asistenţă îţi stă la dispoziţie.
Instalare & servicii
Ai nevoie de ajutor cu instalarea produsului pe care vrei să-l achiziţionezi? Află aici mai multe informaţii despre instalare.
Comenzi
Nu ai primit e-mailul de înregistrare comandă sau vrei să afli informaţii actualizate despre livrarea comenzii tale?
Plată & facturare
Ai o întrebare legată de procesarea plăţii sau de emiterea facturii? Aici găsești răspunsuri la întrebări frecvente de acest gen.