Ce nu este inclus în serviciul de instalare?

Ultima actualizare 21.06.2021 12:49

Problemă

Ce nu este inclus în serviciul de instalare?

Soluţie

Echipa de tehnicieni alocată pentru instalarea aparatului tău electrocasnic nu va efectua următoarele:

  • instalarea aparatului dacă tu (sau un membru major al familiei tale - minimum 18 ani) nu ești prezent la momentul programării. În acest caz, vei fi contactat(ă) pentru reprogramarea instalării;
  • instalarea aparatului dacă se constată că instalaţia electrică existentă este periculoasă sau nu este conformă cu legile și reglementările în vigoare, poate provoca daune persoanelor sau mediului sau nu este adecvată aparatului nou achiziţionat;
  • modificări de mobilier pentru încorporarea aparatului nou sau punerea pe poziţia de funcţionare;
  • găuri în pereţi sau mobilier;
  • modificări de instalaţii de utilităţi;
  • modificarea cablului din dotarea aparatului;
  • mutarea aparatului vechi din locul destinat instalării aparatului nou. 


Orice modificare trebuie efectuată înaintea instalării de către un specialist autorizat. Contractarea acestui specialist autorizat este responsabilitatea ta, iar costul oricărei modificări va fi suportat de către tine. De asemenea, locul destinat aparatului nou electrocasnic trebuie să fie liber la momentul instalării. 

Citește Termenii și Condiţiile magazinului online Electrolux pentru mai multe informaţii referitoare la serviciul de Instalare.