Am descoperit că mi-am comandat produsul în culoarea greșită, cum îl pot schimba?

Ultima actualizare 21.06.2021 16:10

Problemă

Am descoperit că am comandat culoarea greșită pentru aparatul meu, cum pot schimba aparatul?

Soluţie

Te rugăm să verifici cu atenţie atât ambalajul produsului comandat, cât și produsul neambalat la livrare pentru a fii sigur(ă) că ai primit produsul corect. Te rugăm să verifici și accesoriile conform manualului de utilizare. 

Nu este posibilă schimbarea produsului primit în culoare greșită cu un produs în culoare dorită. Însă, în calitate de consumator, ai dreptul de a returna produsul achiziţionat în termen de 14 zile de la livrarea acestuia, indiferent de motiv. Astfel, ai la dispoziţie 14 zile pentru a te răzgândi, iar returnarea produsului achiziţionat de la Electrolux nu presupune costuri suplimentare. În acest caz, te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi la 021 9913 (număr cu tarif normal în reţelele naţionale) sau să trimiţi un e-mail la shop@electrolux.ro.

Pentru mai multe informaţii referitoare la dreptul tău de retragere, inclusiv limitările aplicabile și despre procedura de returnare a unui produs în Termenii și condiţiile magazinului online Electrolux.