Asistenţă pentru Comenzi
Nu ai primit e-mailul de înregistrare comandă sau vrei să afli informaţii actualizate despre livrarea comenzii tale?
- Am descoperit că mi-am comandat produsul în culoarea greșită, cum îl pot schimba?
- Am primit produsul greșit. Ce trebuie să fac?
- Articolul comandat a sosit deteriorat. Ce pot să fac?
- Cât timp durează până voi primi noul produs în cazul în care am primit un articol deteriorat sau greșit?
- Cum plasez o comandă?
- Cum pot să aflu dacă comanda mea a fost introdusă corect?
- M-am răzgândit în legătură cu un produs pe care l-am primit. Pot să-l returnez? Cum îmi pot exercita dreptul de retragere?
- Nu am primit e-mailul de confirmare a comenzii, ce pot face?
- Pot să anulez o comandă deja plasată?
- Pot să modific o comandă deja plasată?
- Produsul livrat este incomplet, lipsesc unele accesorii. Ce trebuie să fac?
- Unde pot afla informaţii despre starea comenzii mele?
- Vreau să returnez produsul, dar nu-mi găsesc factura, ce pot face?
Livrare & retur
Aștepţi o livrare? Vrei să returnezi un produs? Găsește răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de livrarea comenzilor.
Asistenţă clienţi
Ai întrebări sau vrei să faci o reclamaţie? Personalul dedicat pentru asistenţă îţi stă la dispoziţie.
Instalare & servicii
Ai nevoie de ajutor cu instalarea produsului pe care vrei să-l achiziţionezi? Află aici mai multe informaţii despre instalare.
Plată & facturare
Ai o întrebare legată de procesarea plăţii sau de emiterea facturii? Aici găsești răspunsuri la întrebări frecvente de acest gen.