Asistenţă pentru Magazin online Electrolux
Articole recomandate pentru Magazin online Electrolux
- Unde găsesc accesorii și piese de schimb?
- Cum returnez un produs?
- Ce metode de plată pot folosi?
- Ce presupune serviciul de Instalare?
- M-am răzgândit în legătură cu un produs pe care l-am primit. Pot să-l returnez? Cum îmi pot exercita dreptul de retragere?
- Când îmi va fi debitat cardul de debit/credit?
- Produsul achiziţionat are garanţie extinsă? Cum și când primesc garanţia extinsă?
- Cum va fi livrată comanda?
- Cât costă instalarea?
- Cum pot face o reclamaţie?
Caută articole de interes pentru problema ta
Sugestii de căutare
Livrare & retur
Aștepţi o livrare? Vrei să returnezi un produs? Găsește răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de livrarea comenzilor.
Asistenţă clienţi
Ai întrebări sau vrei să faci o reclamaţie? Personalul dedicat pentru asistenţă îţi stă la dispoziţie.
Instalare & servicii
Ai nevoie de ajutor cu instalarea produsului pe care vrei să-l achiziţionezi? Află aici mai multe informaţii despre instalare.
Comenzi
Nu ai primit e-mailul de înregistrare comandă sau vrei să afli informaţii actualizate despre livrarea comenzii tale?
Plată & facturare
Ai o întrebare legată de procesarea plăţii sau de emiterea facturii? Aici găsești răspunsuri la întrebări frecvente de acest gen.