Problemă
- Plita nu funcționează, nu pornește, nu răspunde la butoane
- Puterea de încălzire nu poate fi setată pe plită
Produs
- plita electrica
- Plita cu inductie
Soluţie
Dacă placa nu funcționează/afișează niciun simbol imediat după conectarea la sursa de alimentare, aceasta poate indica o instalare incorectă.
Verificați dacă plita este conectată corect la sursa de alimentare conform instrucțiunilor de instalare.
Dacă placa a încetat să funcționeze după ceva timp după instalare, vă rugăm să verificați următoarele cauze pentru a rezolva problema:
1. Deconectați dispozitivul de la sursa de alimentare pentru cel puțin 30 de secunde.
Notă: Pentru a reseta dispozitivul, deconectați-l și așteptați 30 de secunde înainte de a-l conecta din nou. În cazul dispozitivelor încorporate în care nu este posibilă deconectarea dispozitivului de la priză, acesta trebuie deconectat de la rețeaua electrică folosind tabloul principal (comutator RCD).
2. Asigurați-vă că nu au trecut mai mult de 10 secunde de la activarea dispozitivului.
Funcția de economisire a energiei va opri automat plita dacă nu este selectată puterea de încălzire în decurs de 10 secunde. Activați-vă dispozitivul din nou.
3. Asigurați-vă că nu au fost atinse mai multe simboluri în același timp.
Atingeți doar un simbol.
4. Curăţaţi panoul de control de petele de apă şi grăsime.
5. Dezactivați siguranța pentru copii (dacă simbolul „L” sau lacătul este vizibil pe panoul de control) .
Citiți articolul: Plita afișează mesajul L
Vă rugăm să citiți descrierea completă din manualul de utilizare, deoarece procedura variază în funcție de modelul dispozitivului dvs. Descărcați manualul de utilizare .
6. Dezactivați funcția STOP + GO dacă este activată.
Vă rugăm să citiți descrierea completă din manualul de utilizare, deoarece procedura variază în funcție de modelul dispozitivului dvs.
7. Dezactivați modul demo (dacă discul afișează simbolul „d” sau „demo”) .
Dacă sfaturile de mai sus nu rezolvă problema, vă recomandăm să contactați Serviciul Clienți