Plita indică mesajul de eroare E9

Ultima actualizare 08.03.2024 15:06

Problemă: 

  • Plita indică mesajul de eroare E9 

Se aplică la: 

  • plitele electrice integrate aragazurile 
  • independente cu plită electrică plitele integrate cu inducție 
  • aragazurile independente cu plită cu inducție 

Rezolvare: 

1. Deconectați dispozitivul de la sursa de alimentare pentru cel puțin 30 de secunde.

Conectați dispozitivul și porniți-l din nou.

Notă: În cazul dispozitivelor încorporate, nu este necesară deconectarea fizică a cablului - dispozitivul poate fi deconectat folosind un RCD de uz casn

2. Contactați un Centru de service autorizat  

Dacă recomandările de mai sus nu rezolvă problema recomandăm să solicitați intervenția unui tehnician de service.    

NOTĂ: În funcție de problemă este posibil să plătiți intervenția tehnicianului de service, chiar și în perioada de garanție.  Notați codul de eroare raportat și precizați-l atunci când solicitați un tehnician. Această acțiune nu va rezolva problema, dar îl va ajuta pe tehnician să identifice cauza problemei.    

Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateți produsul din priză și nu-l cuplați până când nu sunteți sigur că este în regulă s-o faceți.  

Cauză: 

  • Mesajul de eroare E9 indică o problemă la placa de filtrare.
Solicită asistenţă service
Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul Electrolux și solicită o intervenţie service.