Problemă:
- Plita indică mesajul de eroare E7
Se aplică la:
- plitele integrate cu inducție aragazurile
- independente cu plită cu inducție
Rezolvare:
1. Pentru a rezolva problema cu ventilatorul:
Deschideți sertarul de sub plită și asigurați-vă că nimic nu blochează ventilatorul.
Deconectați aparatul de la curent cel puțin 30 de secunde. Reconectați-l și porniți-l din nou.
2. Contactați un Centru de service autorizat
Dacă recomandările de mai sus nu rezolvă problema sau aparatul dvs. este de dinainte de 2010, vă recomandăm să solicitați intervenția unui tehnician de service.
NOTĂ: În funcție de problemă este posibil să plătiți intervenția tehnicianului de service, chiar și în perioada de garanție. Notați codul de eroare raportat și precizați-l atunci când solicitați un tehnician. Această acțiune nu va rezolva problema, dar îl va ajuta pe tehnician să identifice cauza problemei.
Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateți produsul din priză și nu-l cuplați până când nu sunteți sigur că este în regulă s-o faceți.
Cauză:
- Mesajul de eroare E7 indică o eroare la ventilator la aparatele mai noi și o eroare la placa de alimentare la aparatele fabricate înainte de 2010.