Problemă:
- Plita indică mesajul de eroare E5
Se aplică la:
- plitele integrate cu inducție
- aragazurile independente cu plită cu inducție
Rezolvare:
1. Deconectați aparatul de la curent cel puțin 30 de secunde.
Reconectați-l și porniți-l din nou
2. Contactați un Centru de service autorizat
Dacă recomandările de mai sus nu rezolvă problema recomandăm să solicitați intervenția unui tehnician de service.
NOTĂ: În funcție de problemă este posibil să plătiți intervenția tehnicianului de service, chiar și în perioada de garanție. Notați codul de eroare raportat și precizați-l atunci când solicitați un tehnician. Această acțiune nu va rezolva problema, dar îl va ajuta pe tehnician să identifice cauza problemei.
Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateți produsul din priză și nu-l cuplați până când nu sunteți sigur că este în regulă s-o faceți.
Cauză:
- Mesajul de eroare E5 indică o problemă de fază sau tensiune.