Plita cu inducţie afişează codul de eroare F3

Ultima actualizare 10.12.2019 16:47

Problemă: 

  • Pe ecranul plitei cu inducţie apare codul de eroare F3 
  • Funcţia SenseBoil® nu funcţionează 

Se aplică la: 

  • Plite cu inducţie cu funcţia SenseBoil® 

Rezolvare: 

1. Verificaţi dacă suprafaţa plitei este uscată  

2. Nu activaţi nicio zonă cu vas gol  

3. Evitaţi fierberea unei cantităţi prea mari sau prea mici de apă în vas  

  • Umpleți o oală între jumate și trei sferturi cu apă rece de la robinet, lăsând 4 cm de la marginea oalei.
  • Nu folosiți sub 1 litru sau peste 5 litri de apă. 
  • Este necesar ca greutatea totală a apei (sau a apei și cartofilor) să fie între 1 și 5 kg.  


4. Evitaţi fierberea alimentelor diferite de apă şi cartofi  

Cauză:  

  • Codul de eroare F3 indică faptul că există prea multă sau prea puţină apă în vas sau că aţi fiert alte alimente în afară de apă şi cartofi

 

Solicită asistenţă service
Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul Electrolux și solicită o intervenţie service.