Plita afișează mesajul de eroare E8 / E822

Ultima actualizare 26.02.2024 10:13

Problemă

  • Plita cu inducție afișează mesajul de eroare E8 sau E822

Produs

  • plitele integrate cu inducție 
  • aragazurile independente cu plită cu inducție

Soluţie

Codul de eroare E8 sau un cod similar poate avea următoarele cauze:

1. În cazul unei instalări noi: Plita a fost conectată incorect la rețeaua electrică.

Contactați instalatorul aparatului.

2. Aparatul funcționa corect, dar eroarea E8 a apărut după o anumită utilizare:  Plita indică o eroare în sistemul electronic.

Reporniți aparatul și verificați dacă funcționează corect după ce îl porniți din nou.

Notă: Pentru a reporni aparatul, deconectați-l de la rețea și așteptați cel puțin 30 de secunde înainte de a-l porni din nou. 

În cazul aparatelor încorporabile, nu este necesară deconectarea fizică a cablului - aparatul poate fi deconectat cu ajutorul întrerupătorului RCD de uz casnic.

3. Contactați un centru de service autorizat.

În cazul în care sfaturile de mai sus nu rezolvă problema, vă recomandăm să solicitați vizita unui tehnician de service.

Descarcă manualul
Descarcă manualul

Nu mai găsești manualul venit cu produsul tău? Descarcă versiunea digitală.

Solicită asistenţă service
Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul Electrolux și solicită o intervenţie service.