Plita afișează mesajul de eroare E6/E641

Ultima actualizare 19.01.2024 11:30

Problemă

  • Plita electrică afișează mesajul de eroare E6 sau E641.

Produs

  • plitele electrice integrate 
  • aragazurile independente cu plită electrică

Soluţie

Deconectați plita de la sursa electrică. După 30 de secunde, conectați din nou plita. Dacă problema continuă, contactați un centru de service autorizat.

Pentru aparatele încorporate - nu este nevoie să deconectați fizic cablul de alimentare. Resetați aparatul prin deconectarea sursei de alimentare din cutia de siguranțe pentru cel puțin 30 de secunde.

Dacă recomandarea de mai sus nu rezolvă problema, vă recomandăm să solicitați intervenția unui tehnician de service.  

Cauză: Mesajul de eroare E6 sau E641 indică faptul că aparatul este conectat doar la o singură fază.  

NOTĂ: În funcție de problemă este posibil să plătiți intervenția tehnicianului de service, chiar și în perioada de garanție.

Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateți produsul din priză și nu-l cuplați până când nu sunteți sigur că este în regulă s-o faceți.

Solicită asistenţă service
Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul Electrolux și solicită o intervenţie service.