Plita afişează mesajul "—"

Ultima actualizare 10.12.2019 16:16

Problemă: 

  • Plita afişează mesajul de eroare ""—"" 
  • Plita afişează o linie 
  • Se emit semnale sonore iar plita se stinge  

Se aplică la: 

  • plitele electrice integrate 
  • aragazurile independente cu plită electrică 
  • plitele integrate cu inducție 
  • aragazurile independente cu plită cu inducție  

Rezolvare: 

1. Mesajul ""—"" indică faptul că funcţia de dezactivare automată este activă  

Funcția de dezactivare automată dezactivează plita automat dacă:  

  • Toate zonele de gătit sunt dezactivate 
  • Nu setați nivelul de căldură după activarea plitei, 
  • Ați vărsat ceva sau ați pus ceva pe panoul de comandă pentru mai mult de 10 secunde (o tigaie, o lavetă etc.). 
  • Este emis un semnal acustic și plita se dezactivează. Îndepărtaţi obiectul sau curăţaţi panoul de comandă. 
  • plita se înfierbântă prea tare (de ex. când s-a evaporat tot lichidul dintr-o tigaie). Lăsați zona de gătit să se răcească înainte de a utiliza plita din nou. 
  • Nu dezactivaţi o zonă de gătit sau nu modificaţi nivelul de putere. După un timp se aprinde ""—"" iar plita se dezactivează. 


2. Contactați un centru de service autorizat 

Dacă sfaturile de mai sus nu rezolvă problema, vă recomandăm să solicitați o vizită a unui tehnician de service.    

Notați codul de eroare raportat și precizați-l atunci când solicitați un tehnician. Această acțiune nu va rezolva problema, dar îl va ajuta pe tehnician să identifice cauza problemei.  

Cod de eroare raportat: HC   

Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateţi produsul din priză şi nu-l cuplaţi până când nu sunteţi sigur că este în regulă s-o faceţi.

 

Solicită asistenţă service
Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul Electrolux și solicită o intervenţie service.