Lumina cuptorului nu funcționează

Ultima actualizare 08.03.2024 14:55

Problemă

  • Functionarea luminii interioare

Produs

  • Cuptoare incorporabile

Soluţie

1. Cuptorul dvs. este corect din punct de vedere tehnic și nu există nicio eroare cuptorul. Unele moduri de încălzire nu se vor aprinde automat.

Pentru a vă asigura că iluminarea cuptorului funcționează, rulați funcția „Iluminare” sau „Convecție”.

  • Pentru a economisi energie, modul de încălzire „Eco-abur” nu necesită iluminare la cuptor.
  • Pentru a economisi energie, modul de încălzire „EcoBrats” nu necesită iluminare la cuptor.
  • În timpul modului de încălzire „cu aer cald umed” , lumina cuptorului rămâne stinsă.
  • Consultați manualul de utilizare pentru mai multe informații.
  • Descărcați manualul de utilizare .

2. Înlocuiți becul.

  • Dacă lumina nu funcționează în niciun mod de încălzire, iar sticla becului este întunecată / neagră, este posibil să fie aruncată și astfel trebuie înlocuită.
  • Consultați instrucțiunile din manualul de utilizare despre înlocuirea becului.
  • Înainte de a achiziționa un bec nou, asigurați-vă că cunoașteți exact tipul de priză utilizat (de ex. E14, G4, G9).


Notă: Pentru a înlocui becurile cu LED-uri / sursele de lumină defecte, care sunt în mod normal încorporate în produs, vă recomandăm să contactați un centru de service autorizat.

3. Contactați un centru de service autorizat.

Dacă sfaturile de mai sus nu rezolvă problema, vă recomandăm să solicitați vizita unui inginer de service.

Descarcă manualul
Descarcă manualul

Nu mai găsești manualul venit cu produsul tău? Descarcă versiunea digitală.

Solicită asistenţă service
Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul Electrolux și solicită o intervenţie service.