Probleme cu conexiunea Wi-Fi a purificatorului de aer

Ultima actualizare 16.12.2021 13:53

Problemă

  • Nu se poate conecta purificatorul de aer la routerul casnic (marca Technicolor)
  • După implementarea cu succes, după aproximativ 5 minute, veți vedea notificarea „ Nu se poate conecta ... asigurați-vă că ați introdus parola Wi-Fi corectă ”.

Produs

  • Versiunea software din seria A9 Pure Air A9 sub 2.20
  • Purificatorul de aer versiunea software a seriei AX9 sub 2.20
  • Routere Technicolor

Soluţie

  1. Obțineți o altă sursă Wi-Fi care are o conexiune la Internet și pentru care aveți o parolă. De exemplu, utilizați un smartphone cu un hotspot Wi-Fi activat.
  2. Începeți o nouă sesiune de implementare și urmați instrucțiunile din aplicație.
  3. Asigurați-vă că alegeți noua sursă Wi-Fi la care doriți să vă conectați.
  4. După conectarea cu succes a purificatorului, conectați-l timp de cel puțin 15 minute
  5. Verificați dacă firmware-ul este actualizat. Informații pot fi găsite în aplicația Wellbeing din secțiunea „Informații despre produs”. Firmware-ul după versiunea 2.20 funcționează cu toate routerele.
  6. Integrat cu routerul de acasă preferat.

Alternativ, schimbați protocolul de securitate al routerului de acasă de la WEP / WPA la WPA2 și reporniți atașamentul. Pentru instrucțiuni detaliate, verificați documentația routerului

Cauză

  • Firmware purificator vechi. Versiunile sub 2.20 prezintă această problemă cu routerele Technicolor. Când este conectat la cloud, dispozitivul de curățare va actualiza automat firmware-ul
Solicită asistenţă service
Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul Electrolux și solicită o intervenţie service.