Problemă
- Nu se poate conecta purificatorul de aer la routerul casnic (marca Technicolor)
- După implementarea cu succes, după aproximativ 5 minute, veți vedea notificarea „ Nu se poate conecta ... asigurați-vă că ați introdus parola Wi-Fi corectă ”.
Produs
- Versiunea software din seria A9 Pure Air A9 sub 2.20
- Purificatorul de aer versiunea software a seriei AX9 sub 2.20
- Routere Technicolor
Soluţie
- Obțineți o altă sursă Wi-Fi care are o conexiune la Internet și pentru care aveți o parolă. De exemplu, utilizați un smartphone cu un hotspot Wi-Fi activat.
- Începeți o nouă sesiune de implementare și urmați instrucțiunile din aplicație.
- Asigurați-vă că alegeți noua sursă Wi-Fi la care doriți să vă conectați.
- După conectarea cu succes a purificatorului, conectați-l timp de cel puțin 15 minute
- Verificați dacă firmware-ul este actualizat. Informații pot fi găsite în aplicația Wellbeing din secțiunea „Informații despre produs”. Firmware-ul după versiunea 2.20 funcționează cu toate routerele.
- Integrat cu routerul de acasă preferat.
Alternativ, schimbați protocolul de securitate al routerului de acasă de la WEP / WPA la WPA2 și reporniți atașamentul. Pentru instrucțiuni detaliate, verificați documentația routerului
Cauză
- Firmware purificator vechi. Versiunile sub 2.20 prezintă această problemă cu routerele Technicolor. Când este conectat la cloud, dispozitivul de curățare va actualiza automat firmware-ul