Descrie pe scurt problema, pune o întrebare sau spune-ne ce tip de produs deţii.
Sugestii de căutare
Rezultate relevante
Niciun rezultat
Vezi toate rezultatele căutării pe pagina AsistenţăCauţi o soluţie pentru a repara aparatul tău electrocasnic care s-a defectat și este ieșit din garanţie?
Dacă optezi pentru Reparaţie în afara garanţiei, aceasta se va realiza de către un service autorizat, utilizând piese de schimb originale.
Dacă optezi pentru serviciul Reparaţie cu preţ fix, electrocasnicele tale mari vor beneficia de intervenţie rapidă și de calitate în caz de defecţiune. Personalul este autorizat, piesele sunt originale, iar preţul este fix. Serviciul Reparaţie cu preţ fix este valabil în limitele Termenilor si Condiţiilor.
Reparaţie cu preţ fix
- Plătești o singură dată 695 lei (TVA inclus)* și beneficiezi de reparaţie, indiferent de tipul de defecţiune.
- Ai garanţia că nu există costuri suplimentare în afara costului anunţat iniţial.
- Piesele de schimb folosite sunt originale, certificate de producător.
- Vei fi contactat și vizitat de către service în maximum 3 zile lucrătoare de la confirmarea plăţii serviciului, în vederea reparaţiei, iar reparaţia se va efectua în maximum 10 zile lucrătoare.
- Beneficiezi de 12 luni garanţie la reparaţia efectuată.
* Pentru a afla detalii ale ofertei, te rugăm să contactezi Contact Center-ul Electrolux;
Asigură reparaţia aparatului tău electrocasnic
Apelează Contact Center-ul Electrolux pentru a afla mai multe despre serviciul Reparaţie cu preţ fix sau despre Reparaţia în afara garanţiei pentru electrocasnicele mari: frigidere, combine frigorifice, mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase, uscătoare de rufe, cuptoare incorporabile, plite incorporabile, aragazuri, etc., sub marca Electrolux.