60 de zile banii înapoi

60 de zile banii înapoi

Pregătește-te pentru curăţenia de toamnă!

Cumpără un aspirator vertical Electrolux și pune-l la treabă! Dacă nu ești mulţumit(ă) în 60 de zile, primești banii înapoi.

  • Perioada campaniei

    1 septembrie 2024 -  31 decembrie 2024

    Orice achiziţie efectuată înainte de 1 septembrie 2024 sau după 31 decembrie 2024 nu va fi luată în considerare. 

  • Condiţii de participare

    Pentru a putea beneficia de posibilitatea returnării produsului în termen de maximum 60 de zile de la data achiziţiei, produsul trebuie păstrat în stare perfectă de funcţionare, fără urme de deteriorare, însoţit de toate accesoriile lui, în cutia lui originală. De asemenea, trebuie să păstrezi factura fiscală în original.

  • Produse participante

    Verifică ce aspiratoare fac parte din această campanie.

Mecanismul campaniei

  • Apelează Call Center Electrolux

    Dacă nu ești mulţumit de aspiratorul achiziţionat, sună la Call Center Electrolux 021 9913, de luni până vineri, între orele 08:00 - 20:00, și comunică-le opţiunea de a returna produsul.

  • Trimite un e-mail

    Trimite un e-mail la contact@electrolux.ro cu următoarele informaţii: nume, prenume, adresa e-mail, adresa poștală completă, numărul de telefon, codul aspiratorului, data achiziţiei, contul IBAN cu numele băncii și motivul returnării produsului. 

    Important! Atașează la email-ul transmis pe adresa contact@electrolux.ro factura fiscală scanată ce dovedește achiziţia produsului din campanie, în perioada campaniei

  • Cererea e verificată

    Call Center-ul Electrolux va valida sau invalida solicitarea de retur, în funcţie de datele furnizate în e-mail. În cazul invalidări cererii de returnare, Call Center-ul Electrolux îţi va transmite pe e-mail motivul invalidării.

  • Programează o întâlnire cu reprezentantul SMARTPOINT

    Dacă cererea de retur este validată, în termen de 2 zile lucrătoare vei fi contactat de un reprezentant al agenţiei SMARTPOINT pentru a stabili ziua, ora și locul de întâlnire pentru predarea produsului însoţit de factura fiscală în original.

  • Starea produsului este verificată

    La întâlnire, reprezentantul agenţiei SMARTPOINT va verifica starea produsului și va accepta returul doar dacă acesta nu prezintă defecte sau urme de utilizare necorespunzătoare, conform regulamentului. La predarea produsului, va fi întocmit un proces verbal de predare-primire în 2 exemplare. 

  • Banii sunt returnaţi

    În termen de 25 de zile lucrătoare de la data procesului de predare-primire a aspiratorului, va fi virată contravaloarea produsului înscrisă în factura fiscală, în contul bancar furnizat.

Foarte important!

Restituirea contravalorii produsului achiziţionat nu constituie o remediere a conformităţii produselor, nu constituie și nu echivalează cu obligaţia Vânzătorului de asigurare a garanţiei legale de conformitate a produsului, nu limitează drepturile de care consumatorul beneficiază în mod legal din partea Vânzătorului produsului, în temeiul dispoziţiilor legale de protecţie a consumatorului, și nici nu echivalează cu îndeplinirea unei alte obligaţii legale de protecţie a consumatorului, nu constituie o garanţie comercială - aceasta reprezintă un beneficiu de răzgândire cu privire la achiziţionarea produselor participante la campanie.